فیفا ۱۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر میشه ؟

آموزش روپایی در فیفا 19

سلام خدمت تمامی دوستانی که ایکس باکس ۳۶۰ دارند. خبری خوش برای این دسته از دوستان که بازی فیفا ۱۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر خواهد شد. بر اساس آن چه شرکت EA Sports در همایش E3 2018 اعلام کرد، فیفا ۱۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر می شود. بله شما می توانید فیفا 19 را با کلی ویژگی جدید تجربه کنید.

علاوه بر این کنسول فیفا ۱۹ برای ps4, ps3, nintendo,pc و xbox one نیز منتشر می شود. اما متاسفانه خبری از انتشار این بازی برای اندروید نیست، علی رغم این که خیلی از اندرویدی ها طرفدار این بازی هستند و متاسفنه کنسول یا کامپیوتری برای انجام این بازی ندارند. خوب شاید گرافیک و حجم بالای این بازی اجازه اجرای آن در موبایل را ندهد.

افراد زیادی در ایران ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ دارند و متاسفانه با گذشت زمان کم کم شرکت های بازی سازی آن ها را نادیده میگیرند. خوب این امری طبیعی است و به قول معروف، نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار، یادش بخیر یه زمانی ما فیفا رو تو پلی استیشن یک بازی میکردیم. خوب جای شکر داره که فیفا ۱۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ میاد مخصوصا الان که حرف حدیث اومدن نسخه جدید کنسول ایکس باکس شنیده میشه. البته ناگفه نماند که شرکت ea بخاطر سود سرشاری که از انتشار فیفا ۱۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ بدست میاره این کار را انجام میده، چون خیلیا هنوز این کنسول رو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *