زمان توزیع فیفا 19 در بازار

سلام دوست داران بازی فیفا. خیلی خوشحالم که یک بار دیگه با شما همراه هستم. خوب با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی فیفا 19 همه دل تو دلشون نیست که زودتر این بازی رو بخرند. خوب همان طور که میدونید این بازی به صورت رسمی 6 مهر توسط شرکت ea عرضه می شود. اما سوالی که خیلیا دنبالشن این هست که چه زمانی فیفا 19 در بازار توزیع میشه و میتونند بازی رو بخرند.
با توجه به این که این مورد به موارد زیادی بستگی داره من طبق تجربه سال گذشته برای فیفا 18 میگم.
اگر این بازی هم مثل فیفا 18 یک شبه کرک بشه دو حالت وجود داره. یکی این که بخواید دانلود کنید که همون فردای عرضه این بازی کلی سایت هست که میتونید اون رو دانلود کنید منم احتمالا به سرعت لینک های دانلود با قیمت نیم بها رو میذارم. دوم این که بخواید بخرید. متاسفانه حدود 3 هفته تا یک ماه طول میکشه تا این بازی به صورت دی وی دی در بازار توزیع بشه. چون باید فرایند تائید از رسانه های دیجیتال رو بگیره و این برای فیفا 18 3 هفته طول کشید. تاریخ های بالا با توجه به زود کرک شدن بازی فیفا 19 هست اگر دیر کرک شه که هیچی باید بیشتر منتظر بمونیم یا از طریق های زیر بازی رو همون فرداش البته با قیمت خیلی بیشتر تهیه کنیم.
نسخه اصلی بازی از همون 6 مهر قابل بازی است که برای این کار باید اولا دیتای بازی را دانلود کنید سپس سی دی کی بازی را که قیمت زیادی داره بخرید و از طریق اورجین بازیتون رو فعال کنید. البته سی دی کی اشتراکی با قیمتی کمتر قابل خریده هر چند که اخیرا سایت ها نمیفروشن.
موفق باشید. خدا نگهدارتون.

مطلب فوق العاده: آموزش روپایی در فیفا 18 و فیفا 19

آموزش روپایی در فیفا 19 و فیفا 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *