آموزش شوت برگردون در فیفا 18

آموزش شوت برگردون در فیفا 18
سلام دوستان گلم امروز قصد دارم یکی از زیباترین شوت های فیفا یعنی شوت برگردون رو آموزش بدم. در فیلم آموزشی زیر خواهید دید که با رونالدو چه برگردون زیبایی رو به گل تبدیل میکنم.

به صورت متنی روش انجام دادن شوت برگردون در فیفا رو توضیح میدم، و همچنین در فیلم زیر آموزش مرحله به مرحله انجام این روش رو قرار دادم امیدوارم ازش لذت ببرید.

1- باید توپ را بالا بیارید

برای زدن برگردون اولین چیزی که باید رعایت کنید این هست که توپ را با روپایی زدون بالا بیارید. برای این کار باید دکمه L2 را نگهدارید و تند تند R1 را فشار دهید با این کار بازیکن شروع به روپایی زدن میکنه. حتما دقت داشته باشید که برای زدن یک برگردون موفق در فیفا نباید به هیچ وجه زیاد روپایی بزنید چون بازیکنان حریف سریع میان توپ رو از شما میگیرن. البته اولش که میخواید یاد بگیرید، برید قدرت تیم حریف را تا آخر پایین بیارید تا سریع نیان توپ رو از شما بگیرند.

2- توپ را بیشتر بالا بیارید

خوب وقتی برای زدن برگردون در فیفا روپایی میزنید توپ اون قدرایی بالا نمی یاد که بشه باهاش برگردون زد. خوب به همین خاطر باید باز توپ بالاتر بیاد. برای این کار در همون جهتی که ایستادید و دارید روپایی میزنید، دست از روپایی زدن بکشید و شوک چپ رو فشار دهید و رها کنید. دقت کنید گفتم در جهتی که ایستادید یا روبه روی بازیکن. با این کار بازیکن توپ را به بالای سرش می اندازد. هر چقدر شوک رو بیشتر نگه دارید توپ بالاتر می رود.

آموزش روپایی در فیفا 18

3- نکات قبل از زدن شوت

بعد از این که توپ رو برای برگردون زدن بالای سرتون اوردید باید نکاتی را قبل از شوت زدن رعایت کنید. اولا این که باید بازیکنتون قدرت تاکتیکی خوبی داشته باشه حداقل 4 ستاره. خیلی از بازیکنا نمی تونن برگردون بزنن. برا تمرین رونالدو یا بیل رو بردارید که عالین تو برگردون زدن. دومین نکته این هست که L2 و R1 را بعد از روپایی زدن رها نکنید و هنگام شوت حتما مطمئن شوید که آن ها را نگه داشتید. سوم این که پشت به دروازه حریف باشید. نمیدونم چرا وقتی میخواید در فیفا قیچی برگردون بزنید، بازیکنتون هی میچرخه به سمت دروازه حریف که همین باعث میشه برگردون موفق نباشه.

4- حالا نوبت شوت هست

و در آخر همین طور که R1 و L2 را نگه داشتید شوت را حدود 3 تا مستطیل پر کنید بعد دستتون رو از روی شوت رها کنید و تند تند دو باره شوت رو بزنید. این تجربه خودمه که بعد از شوت زدن هر چقدر شوت را تند تند فشار دهید برگردون میگیره.

قیچی برگردون زدن در فیفا خیلی سخته و نیاز به تمرین داره. شاید چند بار تو تمریناتون موفق نشید این کار را بکنید پس ناامید نشید چون من با همین روشی که گفتم تونستم قیچی برگردون بزنم و در فیلم زیر هم قرار دهم. پس تمرین کنید تا قلقاش رو در بیارید.

 

مطلب پیشنهادی : آموزش بهترین ترکیب ها در فیفا

مطلب پیشنهادی : آموزش 3 دریبل ساده و کاربردی فیفا 18

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *