آموزش یک و دو در فیفا 18

سلام دوستان گلم. امروز قصد دارم به آموزش یک پاس کاری بپردازم. این آموزش خیلی پایه ای است. چون حدث زدم شاید شما با این پاس کاری آشنا نباشید گفتم آموزش آن را قرار بدهم.

پاس یک و دو در فیفا 18 یکی از پر کاربردترین روش های پاس کاری و یکی از موثرترین روش ها برای جا گذاشتن بازیکنان حریف در خط دفاعی آن ها است.

نحوه انجام یک و دو در فیفا 18

برای انجام این پس کار سختی را در پیش رو ندارید. شما باید هنگام فشردن دکمه پاس، دکمه L1 را نیز در دسته فشار دهید تا پاس یک و دو داده شود.دو تا دکمه باید با هم فشار داده شوند. با انجام این کار مشاهده خواهید کرد که بازیکنی که با آن پاس را می دهید به سرعت به جلو شروع به دویدن میکند تا یک و دو را با بازیکنی که به آن پاس داده اید، انجام دهد.برای این که یک و دو در فیفا 18 را خوب انجام دهید باید زمان درست پاس دادن را خوب رعایت کنید. به طور مثال از پاس یک و دو زمانی استفاده کنید که بازیکن حریف با سرعت، برای گرفتن توپ به شما نزدیک میشود.

هنگامی که بازیکن حریف با سرعت به شما نزدیک شد شما با همان روشی که گفتم پاس یک و دو را در فیفا 18 انجام دهید، در نتیجه بازیکن شما پاس را میدهد و از کنار بازیکن حریف شروع به دویدن میکند. بازیکن حریف حالا که توپ را پاس دادید، مجبور می شود که به سمت بازیکن دیگری که با آن یک و دو را انجام دادید بدود. پس زمان مناسبی برای بازیکن اولتان پیش می آید که تنها حرکت کند. وقتی زمان را مناسب دیدید دوباره با یک پاس عمقی یا پاس معمولی دوباره توپ را به بازکن اولتان برسانید. با انجام این کار شما یک و دو را در فیفا 18 انجام داده اید. به همین سادگی.

پاس یک و دو، ابزار پایه برای انجام پاس های مثلثی است که آن را نیز سعی میکنم در یک آموزش دیگر قرار دهم.

ممنون. فیفا آرمو.

مطلب پیشنهادی : آموزش دریبل در فیفا 18

آموزش دریبل در فیفا 18

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *