آموزش سیو یا ذخیره گل در فیفا 18 و فیفا 19

آموزش سیو یا ذخیره گل در فیفا 18 و فیفا 19

سلام دوستان فیفایی گلم. امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید. حتما شده خیلی وقتا گل های زیبایی رو در فیفا به ثمر برسونید یا اتفاق جالبی در بازی بیافته و شما بخواهید، فیلم آن را ذخیره کنید. متاسفانه خود بازی فیفا ( فکر کنم از فیفا 14 یا فیفا 15) سیستم ذخیره یا سیو را از حالت تکرار بازی برداشت. خوب منم مثل شما نمیدونم چرا. اما نگران نباشید راه های خیلی بهتری هست که بتونید این کار را انجام دهید که من دو تا از بهترین و راحت ترین راه ها را براتون معرفی میکنم که رایگان هستند.

روش اول برای آن هایی است که روی سیستمشون ویندوز 10 هست و روش دوم که من هم اون را پیشنهاد میکنم برای تمام نسخه های ویندوز کار می کنه.

روش سیو بازی فیفا 18 و فیفا 19 در ویندوز 10

برای سیو گل اولا نیاز به هیچ نرم افزار دیگه ندارید که خودش یک مزیتی است دوما برای انجام این کار همین طور که در بازی هستید کلید های Alt+Enter را با هم فشار دهید تا بازی از حالت تمام صفحه به صورت پنجره شده در بیاید. نگران نباشید این روش فقط از بازی فیلم میگیرد نه از پنجره بازی. به طور مثال مثل تصویر زیر که من بازی را به طور پنجره شده در آوردم.

 

سپس دکمه G را با دکمه ویندوز باهم فشار دهید. منظور از دکمه ویندوز دکمه ای است که با علامت پنجره در کیبورد نشان داده میشه هست. با این کار یک پنجره کوچک آبی روی صفحه بازی به شما نشان داده میشه مثل عکس زیر.

آموزش سیو گل در بازی فیفا 19 و فیفا 18 – عکس 2

حالا اگر با موس روی دکمه قرمز در این پنجره آبی کلیک کنید بازی فیفا شروع به سیو شدن به صورت فیلم میکنه. فکر کنم فیلم در پوشه Videos ذخیره میشه. برای اوردن این پوشه کافیه یک فولدری را باز کنید و در قسمت چپ پنجره دنبال Videos بگردید.

روش سیو بازی با OBS Studio

این نرم افزار یکی از قدرت مند ترین نرم افزار ها برای ذخیره بازی به صورت فیلم هست. خیلی از گیمر ها چه ایرانی و چه خارجی از این نرم افزار برای استریم یا پخش زنده یا ذخیره کردن تصاویر بازیشون استفاده میکنند. پیشنهاد من استفاده از این نرم افزار رایگان هست چون شما علاوه بر ذخیره گل هاتون در بازی فیفا میتونید از اون برای ذخیره هر بازی دیگه و حتی فیلم گرفتن از صفحه نمایش تون استفاده کنید. برای این کار ابتدا شما باید این نرم افزار را دانلود کنید. حجمش زیاد نیست، نسخه ی 23 اش رو که من استفاده میکنم حدود 70 مگابایته. حتما دانلودش کنید خیلی خوبه. بعد از دانلود و نصب روی لینک زیر که آموزش فیلم گرفتن با OBS Studio از بازی است کلیک کنید تا به صفحه آموزش کار با این نرم افزار است برید. خیلی راحته اصلن سخت نیست.

برای رفتن به صفحه آموزش کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *