فیفا 20 کی میاد ؟

فیفا 20 کی میاد؟ تاریخ انتشار فیفا 20

سلام به دوستان عزیز فیفاییم.

کم کم داریم رسیدن به آخر فصل لیگ های فوتبال رو حس میکنیم. تیم ها دیگه بازی های زیادی براشون باقی نمونده و دارن نتیجه یک فصل تلاششون رو میبینن.این اتفاق داره برا فیفا 19 هم میفته و بعد از گذشت چند ماه از بازی کردنش، دیگه دلمون یه تغییر اساسی میخواد.

یادش بخیر وقتی فیفا 19 میخواست بیاد، دقیقا داشتم همچین پستی رو برای اون می نوشتم، یعنی فیفا 19 کی میاد؟؟؟؟

آره درسته اگر فیفا رو چند ساله که دارید دنبال میکنید احتمالا یادتون هست که 6 مهر فیفا 19 اومد. اون موقع بود که یادمه سایت کرک واچ انقدر بازدید کننده داشت که دیگه سایتش بالا نمی اومد و دلیلشم این بود که تنها سایت معتبری بود که قرار بود خبر کرک شدن فیفا رو بده. این اتفاق یعنی کرک شدن فیفا 19 دقیقا 63 روز طول کشید و CPY تونست اون رو کرک کنه. شما هم یادتونه؟

چقدر قشنگ بود اون موقع یادش بخیر، کار هممون شده بود از صبح تا شب میرفتیم تو کرک واچ ببینیم فیفا 19 کرک شده یا نه.

بعدشم که تونستیم بازیش کنیم، زیباییهاش دو چندان شد، مثل لیگ قهرمانان، برگردون های راحتتر، سیستم شوت زنی جدید، رونالدو با قدرت 94 دوباره بهترین فیفا بود اما با پیراهن یوونتوس.

اما الان دیگه اون ویژگی های جدید فیفا 19  برامون جذاب نیست و فقط خاطراتشن که شیرینن. آره دوباره فصل تغییره، دوباره دوست داریم بهتر بشیم. دوباره یه بازی جدید میخوایم و دوباره دلمون یه فیفا جدید میخواد… فیفا 20.

 

فیفا 20 کی میاد :

شرکت EA Sports طبق برنامه ریزی های سالیان گذشته خود، بازی فیفا 20 رو در دو نسخه و در تاریخ های زیر منتشر خواهد کرد.

نسخه دمو : 21 شهریور 98

نسخه اصلی : جمعه 5 مهر 98

 

دمو فیفا 20 یک شگفتی (بازگشت محبوبیت فیفا؟؟!!) :

آن چه که از اخبار و شایعات به گوش می رسد دمو فیفا 20 دارای ویژگی هایی است که قرار است کاهش محبوبیت بازی فیفا را جبران کند. یکی از بزرگ ترین ویژگی ها اضافه شدن بخش التیمیت تیم در این نسخه هست، همان طور که میدانید این ویژگی یعنی امکان بازی کردن آنلاین که قبلا تنها در نسخه پولی آن وجود داشت، اما امسال حرف و حدیث ها از حضور این ویژگی در دمو این بازی است. البته ممکن هست این شایعه واقعیت نداشته باشد اما در صورت واقعیت طرفداران زیادی را به بازی خواهد کشاند.

ویژگی دوم اضافه شدن VOLTA یا فوتبال خیابانی در این حالت از بازی است. البته احتمالا بخشی از آن و تنها تعداد محدودی تیم در این حالت وجود خواهد داشت.

خداحافظ الکس هانتر!!! احتمالا در فیفا 20 دیگه خبری از داستان های الکس هانتر نباشد و فیفا آن را با ویژگی های قبلی که گفته شد جایگزین کرده باشد.

 

تیم های موجود در نسخه دمو فیفا 19 هنگام انتشار:

نسخه دمو بازی فیفا 20 به همراه تیم ها ی زیر منتشر خواهد شد. نسخه دمو را شما می توانید از طریق origin، به صورت رایگان دانلود کنید. احتمالا حجم آن حدود 10 گیگابایت خواهد بود. همچنین سایت های دانلود نیز به سرعت آن را به صورت بخش بندی شده برای دانلود قرار می دهند تا شما بتوانید راحت تر آن را دانلود کنید.

  • منچستر یونایتد
  • منچستر سیتی
  • رئال مادرید
  • اتلتیکو مادرید
  • بایرن مونیخ
  • دورتموند
  • رم
  • یوونتوس
  • پاریس (پی اس جی)

 

انواع کنسول هایی که بازی فیفا 20 برای آن ها در دسترس است.

بازی فیفا 20 در زمان انتشار برای کنسول های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch™ منتشر خواهد شد. برای کنسول های PS3 و Xbox 360 فعلا چیزی در سایت easports ذکر نشده بود.

نام انواع نسخه های فیفا 20 که شرکت EA sports منتشر خواهد کرد:

فیفا 20 در 3 نسخه با نام های زیر منتشر خواهد شد.

  • نسخه استاندارد
  • نسخه  (زمان انتشار سه روز زودتر)
  • نسخه التیمیت (زمان انتشار سه روز زودتر)

قیمت نسخه های اصلی فیفا 20 در زمان انتشار:

قیمت 3 نسخه بازی فیفا 19 توسط شرکت EA sports به صورت زیر منتشر شده است.

  • نسخه استاندارد 59 دلار
  • نسخه لیگ قهرمانان 79 دلار
  • نسخه التیمیت 99 دلار

نحوه دریافت بازی فیفا 20 :

شرکت EA Sports بازی فیفا 20 را به صورت فیزیکی(یعنی دی وی دی و بلوری) در فروشگاه های مختلف که با آن همکاری می کنند منتشر خواهد کرد. همچنین این بازی به صورت دیجیتالی از طریق origin نیز قابل دانلود هست، که ابتدا باید CD Key آن را خریداری کنید. در ایران معمولا برای افرادی که به این بازی علاقه زیادی دارند و میخواهند به سرعت آن را دریافت کنند، بازی فیفا 20 در همان زمان های ذکر شده از طریق سایت های ایرانی قابل خریداری است. البته این نسخه ها همه اصل بوده و قیمت بالایی دارند.

اگر مانند فیفا 19 این بازی هم بعد از دو ماه کرک شود، معمولا افراد رو به خریداری سی دی کی اشتراکی میاورند، که متاسفانه با سیستم جدیدی که اوریجین برای فیفا 19 اعمال کرده بود، در هر روز تنها امکان فعال سازی یک یا دو کاربر میسر است، که طبق تجربه پارسال باعث نوبت دهی دیر هنگام فروشندگان به متقاضیان می شود.

ویژگی انواع نسخه های بازی فیفا 20

در بالا اشاره شد که بازی فیفا 20 در سه نسخه مختلف منتشر می شود. مهم ترین فرق این نسخه ها مقدار سکه ای است که برای حساب شما در بازی منظور می شود. که شما می توانید با این سکه ها در رقابت های فیفا التیمیت تیم شرکت کنید. همچنین ممکن است لباس هایی را به عنوان جایزه برای تیم تان در بخش التیمیت تیم دریافت کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *